Sunday, November 25, 2012

l3aRn!nG $umTh!nG n3W...

assalamualaikum bloggy... hehehe... lame xbersue kan??? hehehe... senarnye, xde la ape sgat yang aku nk tulis... cume aku nk gtau bloggy yg aku dah jumpe care nk gune hangul font untuk taip kat lappy... hehehe... 

alhamdulillah, berkat usaha dan pertolongan serta ilham yang diberi Illahi... akhirnya aku dapat gak explore race nk gune font nih... hahaha... tu pun lpas aku dh rujuk kt satu blog nih... wlaupun blog tu dlm indonisi, tapi aku fham la gak kan... kirenye skarang nih aku dah leh la taip words yang aku blajar scara terus kt lappy nih... hahaha... happy sgt2... 정말 행벅해... ㅋㅋㅋ... yg ni aku taip sendiri tau... 

lau x sblum nih, aku mtak bantuan encik google translate je... mklum la, nk tulis sendiri, xreti wlupun kadang2 encik google translate tunggang terbalik... hehehe... tp kali nih, aku dh boleh tulis sendiri... alhamdulillah...  oklah bloggy... len kli kite coret2 lagi ek... nk trus explore race cmne nk tulis nih, bg cekap cm aku leh taip dlm jawi tanpa ltak sticker huruf... hehehe... 안녕... 다시 만나요... salam...

No comments: