Thursday, January 17, 2013

@lh@mduL!ll@h...

assalamualaikum bloggy... ap khabar??? 나 진짜 행벅해 어늘... 왜??? sbb aku dah dapat tempat untuk mengajar... walaupun sekadar interim, tapi rasenye stay sampai posting sebenar kot... hehehe...

nk tau ap yang best lagi... hmmm... dapat sekolah dekat dgan rumah... boleh kate, xsampai 10 minit pun nak gi sekolah tu... cume, tu sekolah SJKC la, bkan SK... tapi, ap2 pun ngajar je dulu... ye x??? sebenarnye, aku memang pernah terfikir waktu apply dulu, kalaulah aku dapat ngajar kat skolah cina... alih2, memang dapat sungguh... hahaha...

beside that, semua ni berkat doa ma aku jugak... 그래, 니의 엄마... she really hopes that i'll be post near with my house... and lastly, the pray has been listened by Allah... hehehe... ap2 pun, memang dekat sungguh la sekolah tu dgan rumah...

hmmm... aku ingat nk pergi lapor diri, isnin ni... ramai gak 친구 aku yg nak lapor diri isnin... hmmm ap2 pun, doakn aku ye bloggy... maklumlah, aku nih xpernah lagi masuk sekolah yang ade non muslim, apatah lagi nak mengajar di sekolah yang sememangnye non muslim punya... tapi, itu bukan halangan untuk aku sampaikan ilmu and mencurahkan bakti aku sebagai pendidik, isn't it??? hehehe...

oklah bloggy... kite jumpe lagi nanti... nak sambung berangan melancong di korea jap... hahaha... 안녕하게새요... salam... (^_^)

나의 사랑, 조교현... ㅎㅎㅎ...

No comments: