Tuesday, November 1, 2011

hmmm...

assalamualaikum bloggy... ape khabar??? setelah sekian lama, akhirnya aku jenguk gak kt blog nih... bukannya bz sangat aku nih sampai xsempat nak update blog nih tapi disebabkan keadaan internet yang kadang2 wat hal... ditambah lak dengan kemalasan aku nak bukak lappy n on9... huhuhu...
ri ni aku rasa cam ntah ape2 lak... sebab??? aku pn xtau lorh... asalnya sebab aku nak wat keje aku tapi printer aku wat hal... huhuhu... terus sume keje jadi kacau disebabkan jiwa aku yang kacau... wahahaha... pe2 pown, aku dah stop wat keje... daripada aku wat n trus membebel sorang diri cam orang xbetul (sebab ade je benda yang dibuat jadi xkene), baik aku stop... lyan bloggy jap, kn kn kn??? hehehe...

khamis ni aku nk berlayar ke perak... dgan kelajuan 110 knot... lau sebelum nih, aku hantam sampai 120 knot... tapi ma aku marah, jadi aku kenelah jadi anak yang taat... maka, akan berlayarlah aku dengan kelajuan 110 knot khamis nih... lau ikutkn, minggu nih aku nk lepak rumah jer... tapi disebabkan aku terlibat dengan beberapa prog yang xdapat dielakkan, itulah sebabnya aku bermusafir di penang ni jap (bermusafir la konon)... xsabau rase nk balik perak bloggy...

hmmm... ok la bloggy... ni je kot yang aku nak coretkan... nanti2 aku singgah lama2 sikit ek... kot ade cite yang menarik hati untuk dicite kt sini... hehehe... annyong... salam...

No comments: