Thursday, March 15, 2012

4 u d3@r...

assalamualaikum bloggy... hehehe... pelik x aku kerap ngadap bloggy??? saje je... malas nk ngadap keje... hehehe... boleh ke tu jadi satu alasan??? hahaha... ape2 je la... hmmm...

kali nih, aku xnk citer ap2... just wanna say sumthing... 2 who??? to my husband... hehehe... antara yg aku nk sampaikan adalah :

1. terima kasih kerana seiring dengan saya dalam mencapai keredhaan Illahi...
2. terima kasih kerana xmerokok walaupun di belakang saya...
3. terima kasih kerana mengajar saya tentang rasa dicintai dan mencintai...
4. terima kasih kerana membantu saya dlm memahami diri saya sendiri...
5. terima kasih kerana mengajar saya erti kehidupan ini...
6. terima kasih kerana sudi bersama saya dalam kehidupan ni...
7. terima kasih kerana memberikan suka duka kehidupan...
8. terima kasih kerana meraikan setiap hari saya dengan senyuman...
9. terima kasih kerana meluangkan masa bersama saya...
10. terima kasih kerana sentiasa menjadi bahu tempat saya bersandar...
dan yg paling penting... terima kasih kerana SUDI MENERIMA SAYA SEADANYA...

THANKS 4 EVERYTHING... MY DEAR...

hahaha... actually bloggy, aku ni bkannye ade husband lagi pun... bloggy pun tau kan... same la dgan handy n lappy... hehehe... but eventhough i dont hve a husband yet but this is just what my heart wanna say to him... ni bkan ape... aku rase aku terikut sgt bile tgk kwan2 aku rmai yg dah kawin la ni, bloggy... hahaha... tu la psal aku wat warkah cintan nih...

tapi, ni memang ikhlas dari hati aku utk bakal suami aku... ye la... kot aku xsempat nk sampaikan kata hati aku nih pada die, at least aku dh coretkan kat sini... kire bloggy jadi saksi la... sebab maybe handy xsempat jadi saksi aku, so lappy n bloggy boleh la jadi saksi... hehehe...

ok lah bloggy... dah penat nih... xlarat nk ngarut dh... hehehe... nak melayar bahtera pulak... hehehe... c u next time bloggy...  annyong... salam...

No comments: