Wednesday, March 7, 2012

@ku $3d@r...

assalamualaikum bloggy... lama x bersua ek, bloggy... mianhea... bz sikit semenjak 2 menjak nih... kununnya la... hahaha...

hmmm... xnk tulis ape2... skadar nak gitau "NO NEED TO THINK BOUT IT!" 

hahaha... bloggy pelik ek??? ntahla bloggy... aku pn xtau la... aku tau aku ni manusia yang xbaik mane pn... byak dosa lg dri pahala... aku sedar aku kene cari pahala byk2... tapi xyah r nk kate aku ape2...

aku tau la dorg baik... xmacam aku nih... dgar benda xketahuan hala... dorg dgar nasyid, qasidah, selawat...  ara...

tp aku pn dgar gak r benda2 gitu bloggy... tp xkn aku nk canang kt sume orang yang aku dgar mende tu, tol x bloggy... ikut suke aku r aku nk dgar ape pn...

bknnye aku mintak duit dorg ke, masa dorg ke, tlinga dorg ke utk aku dgar... aku wat hal aku je... lau xnk dgar, dh... shut your mouth... don't ever say anything... remember, if you say sumthing that make sum1 feel worst, its just a way make him/her never listen to you again... especially manusia cm aku nih, yg sangat susah trime biler mengondem aku secara terang-terangan without any suggestion... 

hahaha... ape la aku ni kan bloggy... tetibe emosi semacam... ntah ape yg aku ngarut kat atas tuh xtau la... hmmm... biar la... yg penting aku sedar sape aku.... thanks to whom make me feel i'm the bad muslim in this world... jongmal gamsahae................................................

ok lah bloggy... annyong... salam...

No comments: