Friday, April 20, 2012

s3t!aP p3rMul@aN p@st! ad@ Akh!rny@...

assalamualaikum bloggy... ape khbar??? sihat ker??? aku, alhamdulillah shat walafiat... hmmm... lame aku xmenjenguk bloggy kn... mklum la, makin dh nk hbis praktikum nih, makin byak lak keje... tambah lak, terpaksa menyibukkan diri dgan AR... lagi la xcukup masa nk jenguk bloggy... mianhea...

pejam, celik, pejam, celik, tinggal seminggu je lagi aku nk bersama dgan ank2 aku kat SKBIM nih... huhuhu... sdey x??? xleyh nk ckap perasaan sdeyh tu... yg aku praktikum 2 bulan sem lpas pun, lame aku nk baik drpd schoolsick (sesuke suki tukar istilah homesick... wahahaha...) ni lak yg praktikum 3 bulan...

banyak sangat kenangan aku dgan murid2, guru2, pihak pentadbir kt SKBIM nih... bkan setakat knangan manis, kenangan pahit, payau pn melambak jugak... paling xleh blah, ade satu hari tu ntah cmane aku leh wat sorang ank aku menangis... xsangka sgat2 aku... rupanya, ank aku tu memang jenis yg agk manja n mudah touching... aku lak terbuat perkara yg buat selfesteem die jtuh... huhuhu... apalagi, mtak maaf berjuta kali la... siap cntct dgn mama die lagi... ish3, usztah2...

kenangan manis??? hmmm... lau nk citer satu2, memang pjg la jwabnye entri aku nih... sbab byak sgat kenangan manis aku kat sini... smpai menghapuskan kebanyakan kenangan pahit, payau, kelat aku... hahaha... xde yg paling manis, sbab bagi aku sume kenangan tu ade keistimewaan tersendiri...

kenangan jadi 2nd coach utk team bola (kununnya... hahaha...), kenangan jadi jurulatih kedua bhasa bermadah (saje menyibukkan diri...), kenangan jadi jurulatih ketiga dlm choral speaking (sbab dh ade 2 teachers... hehehe...), n banyak lagi lah... semuanya ade keistimewaan masing2...

dlm sebulan terakhir ni, aku dh terfikir dah cmane aku nk hadapi saat akhir aku dgan ank2 aku nnt... gelongkan?? hahaha... aku pn xtau pasal ape aku advance sgt pikir... hahaha... makin dh nk hbis nih, makin terasa saat2 kesedihan itu... huhuhu... dlam sebulan ni gak, aku banyak gunakan masa aku dgan ank2 aku... kerje2 praktikum, sebolah mungkin aku siapkan di rumah, n kat sekolah kebanyakan masa aku dgan ank2 aku...

time rehat, lepak skali... time latihan, join skali tolong bg panduan sket2... time relieve, aku gnakan utk knal btul2 dgn ank2 aku kt skola nih... wahahaha... sume dgan budak lah kirenye... sian aku kt shahira sbab slalu kene tggal bile aku melepak dgan ank2 aku nih...

hmmm... ap2 pn bloggy, aku tetap kene g gak kan... sayang cmane pn aku kat dorang, aku tetap kene tgalkan dorang... sbb aku hanya praktikum je kt sini... aku hrap aku dpat kekalkan ap yg aku rase dlam praktikum nih bile aku dh ngajar btl2 nnt... huhuhu...

oklah bloggy... aku nk kene g relieve kelas dh nih... c u later with more stories... annyong... salam...

No comments: