Wednesday, December 1, 2010

th!s !S mY l!fE...

assalamualaikum...

dah lama sangat aku xjenguk blog nih... bukan xsempat sebab aku memang tengah school break skarang nih, tapi malas nk ngadap lappy aku nih...

hmmm... sebenarnye bosan gak cuti lama2 nih... xtau nak buat ape... keje??? bukan xberhajat tapi ayah n ma aku xberapa nk bagi permission untuk keje... lagipun transport xde lau nak gi keje pun... cuma yang aku boleh buat join TLDM... TLDM ni bukanla version tentera tapi Tido, Lepak Dan Makan... haha... tu je lah yang aku mampu buat... and lagi satu rutin aku, mesej dengan rumet aku, Shahira... hehehe... lagipun xde sape kat rumah... tinggal ayah, ma, adik laki aku (tengah tunggu result PMR) dan aku ni haa... yang lain semua ade kat u or sekolah masing2...

well, mungkin ade satu lagi tugas rasmi kat rumah... jadi babysitter adik sedara aku... ye lah, nak tunggu anak sedara, entah bile... anak sendiri, lagilah... kih3...

nilah adik sedara aku, arisa... name penuh... aku sendiri pun xpernah tanye ma aku... terukkan aku?? hihihi... lau xsilap name die, nur arissa... ala, yang penting aku tau die adik sedare aku... ni gambar mase die umur 8bulan... sekarang ni dah 10 bulan dh umurnye...

ica (nama panggilan arisa) nih nampak jer perempuan tapi perangai, fuh... mengalahkan lelaki... lasak, buas semua ade... panjat kerusi, meja, semua lah... aku kekadang sampai xlarat nak kejar walaupun die sekarang baru pandai merangkak je... huhuhu... larang panjat kerusi, die panjat meja... xbagi panjat meja, merangkak masuk bilik main kat almari... huaaaa... jenuh gak jage dak kecik sorang nih... kadang2 sampai aku panggil die ahmad arissa... hahaha...

tapi ape pun, lau die xde sunyi lak rase... ye lah, adik aku yang bongsu pun dah form 2, xde maknenye nk layan cam dak kecik walaupun die tu memang kecik... nilah kehidupan aku sepanjang cuti nih... nak gi jalan2, rasenye xmungkin sebab ayah aku xdapat cuti... elaun aku pun dah kering, gara2 aku syok sangat belanja family aku...

hmm.. tp xtau la plak lau dalam bulan 12 nih ade plan lain... itupun kalau sempat nak ke mana2 lah... hahaha... ape2 pun, i'm enjoying my holidays... sementara ada masa untuk berehat, baik rehat... ok, sampai sini dulu je lah repekan aku untuk awal bulan 12 nih... haha... till see u next time, bloggy... da~ 

No comments: