Tuesday, June 7, 2011

B.U.M...

assalamualaikum...

pekabar bloggy??? ri ni aku rajin lak nk menjengah blog nih... kali ni aku nk story psl sneakers aku... dh lame aku teringin nak beli, alhamdulillah semalam tercapai gak keinginan aku nih... hehehe... tp sebelum tuh, pnjg salasilah pembeliannye...

sepemergian aku ke taiping semalam asalnye, nak wat lesen aku yg dah sekian lame k.o... aku pn xpasan matinye... aku dah siap merata pergi... ke bkt mertajam, ke selama... alhamdulillah la nasib aku baik, xde road block... lau x, melayang RM300... wahaha...

dah selamat lesen aku, g lak ma aku seperti biase mengayat ayh aku utk ke TESCO... mkn KFC, shopping brg rumah... tetibe terniat nk singgah kt POPULAR... ade SALE!!! tp yg aku nk beli ni bkn sneakers POPULAR tp BUM... so xde less... 

tgk punya tgk, ade yg aku berkenan... ape lg, aku pn sambar la... menagih simpati ma aku, akhirnya aku dapat memiliki BUM aku... hehehe... tp lpas tuh, aku byar blik la... dalam poket dh kering sbab g mkan KFC awl2... ngeh3... adk aku pn bli gak, ladies pnya BUM... yeppoeta, tp sorry... aku xminat... sbab??? pink colour!!! andwea...

lau x, adik aku pn nk sambar yg aku berkenan tuh tp disebabkan aku ni kakak, jadi aku lbih berkuasa... wahaha... aku dah cop dulu, ne leh nak men sambar je... ye x, bloggy??? sbb tu la ma aku suggest kt die yg warna pink...

ni lah die sneakers pink adik aku... cantik x, bloggy???



ctik memang cantik, siap ade nombor lg kt kasut tu... tp, mianhae... aku xbape nak minat sbab colour tu...

yg ni lak, yg aku minat n dah beli pn...




aku pn xtau apsal aku berkenan yg ni ntah... yg pasti, bile aku tgk trus aku rase nk beli... hehehe... lgpn sneakers yg ade tuh, dah xbape nk ok (walaupun sbnrnye elok je lg nk dipakai... ngeh3...)


ok la bloggy, tu je yg aku nk cite kali nih... tetibe jd rajin lak nk bercerita... hehehe... t lau de ape2 cite yg aku nak kongsi g, aku cite... c u later, annyong... salam...

No comments: