Sunday, June 5, 2011

korea, korea, korea n korea lg...

assalamualaikum...

sekian lama aku tak menjengah bloggy... pekabar??? tp disebabkan perkara di atas aku tertarik lak nk menulis kt blog nih...

hmmm... smakin menjadi-jadi kpop addict... termasuklah aku n adk2 aku, xterkecuali... hehehe... smpi parents aku pn dh bsing... mane x, bkak lagu, korea... tgk cite, korea... reality show, korea... mjlh, korea... korea, korea, korea n korea lg... aku n korea atau lbh dknali kpop, berkenalan mll adk aku... die strt, aku amik lgkh seterusnye... n skrg ktorg kongsi almost thng bout kpop... 

n aku tgk semenjak 2 menjak ni rmai yg condemn kpop... yg backing pn, semestinye rmai (termasuklah aku... hehehe...) bg aku, stiap org 2 ade pndpt msg2... (sbb aku pn peminat kpop gak... wahaha...) cume, bile nk bercakap or menulis tuh guna lah bhsa yg elok... bcoz... ape yg kite ckp or tulis, biasenye itulah yg menunjukkan diri kite sndiri... baik bhsa kite, insyaAllah baiklah diri kite... ni pesanan utk diri aku jgak...

well, setiap bnda 2 ade baiknye ade gak buruknye... kite je yg nk kne pndai manage... yg baik, ikt... yg xbaik, xpyah la ikt... btul x bloggy??? kite kn mnusia, dh dikurniakan akal fikiran... so, fikir2 lah sndiri (pesanan utk aku jgak...)

we judge everything around us, based from the GUIDER that we had... just think bout it... ok, annyong bloggy... hehehe... salam...

No comments: