Sunday, June 12, 2011

sharing is caring...

assalamualaikum bloggy... i'm in great mood this morning... why??? hmmm... mollayo... hehehe...

ade sorg kwn aku bg aku 1 msj yg aku rase nk kongsi dgn bloggy... hehehe...

Allah aturkan kita satu pertemuan...
dalam 1 pertemuan ade 2 hati...
dalam 2 hati diberikan 3 perasaan,
jujur, sayang dan cinta...
dalam 3 perasaan itu terselit beberapa tujuan,
berkenalan, berteman, berkawan, bersama...
dalam 4 tujuan itu tersembunyi 5 perkataan,
teman baik selalu di hati...
dalam 5 perkataan itu tersirat 6 harapan,
kekal, setia, mengerti, menghargai, mengingati dan menerima seadanya...
dalam 6 perkataan itu tersimpul 7 huruf,
SAHABAT...

hmmm... sweet words, isn't it bloggy??? so, aku tujukan ayt2 ni utk sume shbt aku especially SHAHIRA RAMLI... nae chihan chingu... also my classmate, my rumet, my housemate... saranghaeyo yeongwonhi, insyaAllah.... bloggy jgn jeles ek... no du, saranghae... annyong... salam...

No comments: