Monday, June 20, 2011

i'm here...

assalamualaikum bloggy... how r u today??? i'm such in great, alhamdulillah... maklumlah, hari pertama start kuliah semula... semangat, semangat... (kononnya... wahaha...) jumpa chingu2 blik, sembang2... kelas pn kali nih, boleh than best r... plg best, sbb ade tmpt yg strategik utk melepak... hehehe...

hmmm... ri ni kbtulan, dak2 freshie msuk... so, agk rmai la manusia2 yang melata di bumi IPG aku nih... hehehe... tapi, xbape nk bersua pn dgan manusia2 sekalian... sebabnye, kelas aku nun di penghujung dunia... huk3... nak wat camane, dh pihak IPG tetapkan... ikt je ler...

disebabkan freshie msuk, aku ingt lect xmsuk kelas... tapi, sangkaan aku melesat same sekali bloggy... full dari kul 8 pg smpi 12.30 tgh hr lect msuk... bile pikir2 blik, mmg ptot pn kene start blajar dh... mane x, just 2 minggu je yg ade... pastu dh strt prktikum 2 blan... lpas prktikum, cuti raye... blaja for a few weeks, dh nk exam lak...

n ri ni aku gi tgk skolah yg bkal aku ngajar... mangaih... jauh yg amat kot, bloggy... aslnye aku ingt nk berulang je dr rumah nih, tp nmpk gayenye cancel same sekali... xlarat aku rasa... jauh, jalan busy, buang mase... yg plg dahsyat, MINYAK KETE... huk3, xmampu aku... byk -ve side yg aku nmpk... so, aku decide utk tgl rumah sewa dgn chingu aku yg ngajar kt skolah yg sama...

kirenye, lau ikt kan aku n chingu2 aku tuh menyewa 2 rmah... tp nk wat cmane, terpaksa sgt2... lgpn, utk 2 blan jer... insyaAllah ok jer kot... rumah yg nk duk tu pn aku dh tgk skali td, ok r dalam 5 minit jer nk ke skolah... dkat, tu yg pnting... so dpt gna mase yg ade utk bt preparation next day...

hmmm... ntahlah camane sem ni, bloggy... aku harap xbanyak masalah yg aku akn hadapi especially bout 'that'... maklumlah, aku ni payah nak 'masuk' dgn orang... plus aku jenis keras kepala sket... 1st day pn dah bermasalah... harap2, the day after tomorrow n غدا n yeongwonhi we've a good relation n live just in peace n harmony in our home... insyaAllah... doa2 kn kitorang (especially aku yg cerewet nih) supaya dpt hidup as a family...

ok lah bloggy... aku nk gi join chingu serumah aku supaya dpt suasana family yg aku harapkan... hehehe... ok, annyong... salam...

gaseumi sorichyo marhae... jayuroun nae yeonghon... (^_^)

No comments: