Tuesday, June 28, 2011

my holiday...

assalamualaikum bloggy... how are u today??? alhamdulillah, nanun gwaenchana... nae maemul jongmal haengbokhae.... hehehe... holiday ttaemune... xjauh pn aku gi, just kt penang je... but because it's with my family, that's became a happy holiday... (walaupun sorg je adk aku yang ade... yang lain sume kt sekolah n ipt...) in addition, last week was my gloomy, dull and hard week... culture shock from room to house... so, holiday is the best way to release... hehehe...

hmmm... xbanyak sangat pun tmpat yang aku gi... aku gi pun sbab ayh aku ade meeting, so sambil tgon tv, sambil makan... (mlas nk guna smbil menyelam minum air, sbab aku xpandai berenang di samping tkut tersedak minum air... wahaha...)aku just bkit bendera, shopping kt komtar n naik feri... bab naik feri tu, dah banyak kali gak aku naik... tapi disebabkan aku dengan adik aku, so, it's gave me different feeling... i'm so happy...  

naik bkit bendera tuh, pengalaman pertama aku start aku hidup... n walaupun aku dah duk kt tnah besar ni dkat 4 thun stgah, tapi xpernah jejak kaki pun kat situ... huk3... what a shame...

 
pintu depan... ade lak sorang model yang xdiupah kat situ...

 my family...
omma, appa, dongsaeng...






train yang baru utk perjalanan trun naik ke bkit bendera...

lepas tu, kitorang ke komtar... sebelum ni pn aku dah pernah naik tapi dgan kwan2... bile naik dgan family, feeling jadi lain... n for the 1st time aku beli purse... sebelum nih, aku gna bkas handset yang kartun2 je... tu pn sbab ma aku yang suh beli... bak kate ma aku, "kamu tu dah ank dara, beli la purse cam ank dara... ni cam budak2..." haha... xku sangka ma aku ckap gitu...

well, bloggy i'm just happy these days... hehehe... jongmal haengbokhae... i hope that i can be happy like this, yeongwonhi insyaAllah... ok lah bloggy, dah msuk zohor... i have to pray... حي على الصلاة... see u next time insyaAllah... if i can because next week i'll strt my practicum... ok, annyong... salam...

No comments: