Wednesday, June 15, 2011

countdown...

assalamualaikum bloggy... how'r u today??? i'm such in great health, alhamdulillah... tapi 2,3 hari lagi dh kne blik ke mktb lak... adusss.... 'rajinnye'... huahuahua...

2 minggu jer duk kt maktab, pastu bermulalah kehidupanku di sekolah - praktikum II... tempat familiar time praktikum selain drpd rmah n sekolah; kedai fotostat... xkan lepasnye lah tempat nih... mgkin hari ahd je kot escape... tu pun sbb kdai tutup... (tp kdg2 redah gak kt kedai2 yg bkak hari ahd...) wuhuhuhu...

hmm... camane la sekolah yg aku dapat kali nih, bloggy... lau yg lepas, boleh tahan punya sekolah... student yg ade pn blh than... tapi pe2 pn, aku berterima kasih sgt2 sbb dpt sekolah tuh... bcoz, seribu satu pglmn aku dpt kat sana... kamsaham nida... (^_^)


kali nih 8 minggu lak kene msuk ngajar kt sekolah... start 4 julai smpi 26 ogos... 26 OGOS??!! 30hb dah raye aidilfitri... maknenye, sebulan pose kene ngajar... ulang alik dr sekolah - rumah... waaaa... apakah situasiku di saat itu??? (T_T)

dah tu, xsempat lak sambut raye dgn dak2 n phak sekolah... wuhuhu... xbestnye... sbb xdapat smbut hari raya prgkt sekolah... tp yg agk best, xyah bagi duit raye... hehehe... (xbaik punya cnth kn... wahaha...)


di samping itu, xsampai beberapa minggu lepas praktikum dh kene exam... ntah sempat ke x nk catch up silibus, aku pn xtau lah... tp sem ni agk sikit la yg nk kne blajar... lau xsilap, 4 paper... tapi, xtau r camane...

subjek aku kene blajar sem ni:
- profesionalisme GPI
- peng aqidah
- hafazan
- kokurikulum (persatuan)


hmmm sikit kn, bloggy... tapi aku xrasa subjek2 ni ringan... sbab, xleh nk timbang pn subjek nye... wahahaha... lau nk timbang pn, fail je lah... mujurlah sem ni xde BIG... xde r banyak sgt fail yg nk kene wat... bilik kt rumah aku tuh dh pnuh dgn fail2 yg xtau nk campak mane... huk3...


hmmm... ape2 pn, aku harap aku n kwan2 aku dpt melalui sem nih dgn jayanya insyaAllah... doa kn aku gak ek bloggy... hehehe... ok lah, smpi sini dulu... annyong... salam...

No comments: